domingo, 9 de enero de 2011

Movie Maker: el vídeo

Aquesta pràctica consisteix en gravar diferents vídeos sobre la temàtica que vulguem i editar-los amb el Windows Movie Maker i pujar-ho a la xarxa.
Una amiga va anar a Cap Sa Sal (Begur, la Costa Brava) i li vaig demanar que amb la càmara gravés diferents petits vídeos del mar des del punt més alt, des del mirador de Begur. Finalment va filmar la natura i el mar que banya els peus de les roques de Cap sa sal.
Desprès de tenir enregistrats tots els vídeos va baixar-se un programa per poder canviar el tipus d'arxius i poder treballar amb el Windows Movie Maker, i seguidament el va editar.
Per jo poder penjar el seu vídeo al Youtube vaig guardar-me el seu vídeo com una pel.lícula i des del programa Youtube vaig pujar l'arxiu. Per penjar-ho al meu bloc he copiat el codi URL del vídeo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario