martes, 14 de septiembre de 2010

Presentació personal i declaració d'intencions

Benvinguts al meu bloc!

Sóc la Carolina Ramis Barrio, alumna de la universitat Ramon Llull-Blanquerna i actualment estic cursant el grau de mestre en eduació infantil.

Amb aquesta entrada inauguro el bloc i m'agradaria explicar quines són les meves intencions. En aquest bloc personal compartiré amb vosaltres tots els treballs, activitats de classe, exercicis pràctics, resums i comentaris del temari que vagi realitzant al llarg del curs en les diferents assignatures. Cal remarcar que tot això serà avaluat per el claustre de professors, així que desitjeume sort ja que tot aquest món virtual no és un dels meus forts.

D'altra banda és una eina que servirà per compartir opinions amb la resta de companys de classe i bloggers.
Espero i desitjo que us agradi!

No hay comentarios:

Publicar un comentario